Iveco Situl Iveco
PROMOTII ROMIL

PRODUSE » EUROCARGO 4x4 » MOTORIZARE

 

NOUL EUROCARGO 4x4

 

 

 

Versiunea 4x2 a noului Eurocargo este dotată cu o versiune de transmisie permanentă pe toate roţile

cu o masă totală a autovehiculului de 11,5 şi 15 t şi ampatamente cuprinse între 3240 şi 4150 mm.

 

 

 

Disponibil cu o cabină de zi sau o cabină de dormit cu un pavilion standard,

noul Eurocargo 4x4

 

este dotat cu o gheară frontală de tractare (ca standard) şi o protecţie specială pentru conducerea

off-road: amortizoare din oţel, măşti pentru faruri, apărătoare pentru radiator şi două trepte de acces

retractabile.

 

 

Acesta este disponibil cu suspensie cu arc în foi parabolic sau semi-eliptic şi în versiuni cu

roţi duble sau simple.

 

 

 

 

Motoarele Tector 7 sunt disponibile în variante de putere de 220, 250 şi până la 280 CP, combinate

cu cutii de viteze manuale cu 6 trepte de viteză.

 

 

 

O priză de putere poate fi integrată în cutia de viteze.


Noul Eurocargo 4x4 oferă, de asemenea, o versiune cu o cutie de viteze automată.

 

Noul Eurocargo 4x4 este dotat cu punţi motoare duble de reducere. Cutia intermediară de viteze

cu cuplu cu 2 trepte de viteză/reductorul furnizează tracţiune la arborii din faţă şi din spate prin

diferenţialul longitudinal. Cele trei diferenţiale prezintă blocări care sunt acţionate de şofer (în mod

standard) pentru a garanta tracţiunea chiar şi în condiţii de aderenţă slabă. Sistemul electropneumatic

decuplează automat blocările atunci când viteza autovehiculului depăşeşte 25 km/h.

Unghiul impresionant de viraj (de 40 - 48 de grade, în funcţie de pneurile utilizate) asigură manevrabilitate

chiar şi pe şantierele din interiorul oraşelor.

 

 

 

© 2009 Romil. Toate drepturile rezervate. Iveco