Iveco Situl Iveco
PROMOTII ROMIL

PRODUSE » STRALIS » MOTORIZARE

 

HI-EFFICIENCY EURO 6

Tehnologiile de economisire a combustibilului

Noul Stralis atinge cel mai înalt nivel în ceea ce priveşte productivitatea şi profitabilitatea, printr-un pachet complet care include funcţii de ultimă generaţie, tehnologii şi servicii personalizate pentru a satisface cerinţele tuturor misiunilor de transport. Cele două modele din cadrul gamei asigură performanţă, un nivel înalt de eficienţă şi reducerea emisiilor în cadrul fiecărei misiuni:
NOUL STRALIS pentru operaţiunile regionale, urbane şi construcţii uşoare
NOUL STRALIS XP pentru transportul pe distanţe lungi.

Caracteristicile noului Stralis implică toate caracteristicile disponibile deja la ECOSTRALIS caracteristici care se referă la îmbunătăţirea eficienţei consumului de combustibil.
Acesta este un pachet de tehnologii care generează economii de combustibil de 7,32% certificate TÜV.

Cuplu mai mare cu acelaşi consum de combustibil

Motoarele Euro VI ale noului STRALIS au un cuplu mai mare la acelaşi consum de combustibil datorită în mare parte sistemului unic IVECO HI-SCR, un sistem patentat de FPT INDUSTRIAL , sistem care reprezintă cea mai nouă capodoperă în domeniul tehnologiei motoarelor destinate vehiculelor grele.
Datorită sistemului extraordinar de eficient de reducţie catalitică IVECO HI-SCR, noul STRALIS este singurul vehicul de pe piaţă care întruneşte standardele Euro VI fără a apela la EGR.
Aceste noi motoare au fost echipate cu turbină cu geometrie variabilă (EVGT).

Sistemul IVECO HI-SCR (adoptat exclusiv de către IVECO) este singura tehnologie disponibilă care menţine consumul de combustibil al motoarelor Euro VI la nivel de Euro V (utilizarea EGR conduce la o creştere a consumului de combustibil cu 3%).
Comparativ cu soluţiile utilizate de competitori, motoarele Cursor cu IVECO HI-SCR oferă o serie de avantaje:

​• mai compact, mai uşor (utilizarea doar a unui sistem de tratament al noxelor fără a utiliza EGR-ul conduce la o performanţă mai bună faţă de competitori, menţinând în acelaşi timp dimensiunea aparatului de răcire neschimbată)
eficienţă mai mare şi consum de combustibil mai mic datorită optimizării combustiei fără a utiliza EGR şi regenerarea pasivă a DPF (nu este nevoie de post injecţii de combustibil pentru a arde particulele, reducând astfel consumul de combustibil şi solicitările termice asupra sistemului de post tratament),
regenerarea pasivă a filtrului de particule datorită reducerii de particule din motor având totodată beneficii şi asupra intervalelor de mentenanţă,
cuplu şi putere de top datorită randamentului termic ridicat al motoarelor combinat cu tehnologia common rail şi noua turbină cu geometrie variabilă controlată electronic.

 

Fisa noul Stralis XP

 

 

© 2009 Romil. Toate drepturile rezervate. Iveco